AKCJA LATO! w Drohiczynie

Akcja Lato! trwała od 5 do 9 lipca.  W poniedziałek zwiedzaliśmy Wystawę Starych Motocykli, Nadbużańskie Centrum Turystyki Kajakowej oraz Wystawę LEGO. Kolejnego dnia poznawaliśmy Dąbrowę oraz Korczew. W Dąbrowie zwiedzaliśmy Muzeum Ziemiaństwa. W Korczewie zwiedzaliśmy Pałac oraz założenie parkowe. W środę zawitaliśmy do Zagubka – Nadbużańskiego Ośrodka Promocji Produktu Lokalnego. Tam na dzieci czekała nie lada atrakcja -Teatr Pod Orzełkiem z spektaklem “Czarne i Białe”. Następnie dzieci uczestniczyły w warsztatach pieczenia rogalików z czekoladą- tak świętowaliśmy dzień czekolady. Tego dnia również zwiedziliśmy Muzeum Diecezjalne. W czwartek kolejna wycieczka do Mielnika i Grabarki. W Mielniku zwiedziliśmy muzeum, miejsca widokowe oraz Górę Zamkową. W Grabarce podziwialiśmy Cerkiew oraz ugasiliśmy pragnienie w świętym źródełku. Piątek to kolejny dzień w Drohiczynie. Poznawaliśmy nadbużańskie tereny poprzez quest : “Spacer nad Bugiem” , przygotowany przez Stowarzyszenie- Lokalną Grupę Działania – Tygiel Doliny Bugu oraz firmę: Questy- Wyprawy Odkrywców. W czasie trwania questu przygotowaliśmy atrakcję: przed premierowy rejs katamaranem. Po wykonanym queście dzieci spędził czas na zabawie przy ognisku w cieniu drzew przy Wystawie Motocykli.